Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Locale

Τα κάνει όλα και συμφέρει!



Η αλήθεια είναι ότι είχα ακούσει πολλές φορές για αυτή την εφαρμογή και την αγνοούσα επιδεικτικά, αλλά αφού μου την πρότεινε ο stamatis και τη δοκίμασα  κατάλαβα ότι έκανα λάθος.

Αυτή η εφαρμογή λοιπόν μας δίνει τη δυνατότητα να βάλουμε το  τηλέφωνο να κάνει αυτόματα πράγματα όταν τηρούνται κάποιες προϋποθέσεις.

π.χ. Εγώ έβαλα να ανοίγει αυτόματα το wifi με το που πλησιάσω σπίτι μου, όπως επίσης να κλείνει αυτόματα για εξοικονόμηση μπαταρίας με το που πλησιάσω στη διεύθυνση της δουλειάς μου γιατί έτσι και αλλιώς δεν έχω πουθενά να συνδεθώ ασύρματα.



Από μόνη της η εφαρμογή μας δίνει σαν διακόπτες τις παρακάτω περιπτώσεις.

  • Τη στάθμη της μπαταρίας.
  • Όταν καλεί κάποιος.
  • Ημερολόγιο (που όμως εμένα δεν μου δούλεψε)
  • Τοποθεσία
  • Κάποια χρονική στιγμή μέσα στην εβδομάδα
  • Το αν είναι το τηλέφωνο μπρούμυτα ή ανάσκελα

Και μπορούμε να τροποποιήσουμε την κατάσταση ή τις ρυθμίσεις του τηλεφώνου όπως.

  • Bluetooth
  • Φωτεινότητα
  • Ήχο κλήσεις
  • Διάρκεια μέχρι να κλείσει η οθόνη.
  • Ένταση Ήχου
  • Ταπετσαρία
  • WiFi

Όπως καταλαβαίνετε μπορείτε να βάλετε το τηλέφωνο να κάνει αυτόματα ότι θέλετε, όποτε θέλετε, όπου θέλετε. Έχει επίσης αρκετά plugins που προσθέτουν επιπλέον δυνατότητες.
* Είναι επί πληρωμή εφαρμογή!