Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Τι πρέπει να γνωρίζετε για το Android!

Για να μη ψάχνετε!

  1. Τι είναι ROOT;
  2. Πώς κάνω ROOT; 1ος τρόπος, υπάρχει και 2ος τρόπος και 3ος τροπος!
  3. Πώς κάνω εύκολα ROOT το HTC Desire; 
  4. Ποιος είναι ο ευκολότερος τρόπος να βάλω μια ROM;
  5. Πού θα βρω ROM για το κινητό μου;
  6. Τι κινητό να πάρω;
  7. Τι είναι το ADB;
  8. Ποιες είναι η ρυθμίσεις για τα MMS;
  9. Ποιες είναι οι ρυθμίσεις APN για το Internet;
  10. Υπάρχει ελπίδα να ενεργοποιήσω τα ελληνικά στη συσκευή μου;
  11. Πώς να ενεργοποιήσετε τις αγορές στο Android Market;
  12. Μπορώ να έχω 160 χαρακτήρες σε ένα μήνυμα;
  13. Τι είναι τα QR Codes και τα Scanners;
  14. Μπορώ να κόψω τις διαφημίσεις;
  15. Να βάλω Task Manager;
  16. Μπορώ να βάλω εφαρμογές πέρα από το Market;
  17. Μπορώ να έχω διαχείριση και μεταφορά αρχείων από το WIFI;
  18. Μπορώ να έχω εξελιγμένη διαχείριση της συσκευής από το PC;
  19. Μπορώ να παίξω ταινίες avi με srt υπότιτλους;
  20. Έχει καλά παιχνίδια το Android;
  21. Θέλω το καλύτερο πληκτρολόγιο!
  22. Πώς προχωράει η CyanogenMod για το κινητό μου;
  23. Οδηγοί για νέους χρήστες του Galaxy S
  24. Περιήγηση με καρτέλες μπορώ να έχω; 1.Dolphin 2.Miui 3.Opera
  25. Μπορώ να δω αρχεία του Office στο Android; 
  26. Έχει εξερέυνηση αρχείων το Android;
  27. Ποιος είναι ο ευκολότερος τρόπος να βρω και να εγκαταστήσω εφαρμογές;
  28. Πώς μπορώ να παίζω τραγούδια ανά φάκελο;
  29. Μπορώ να συνδεθώ απομακρυσμένα στον υπολογιστή μου;  2ος Τρόπος
  30. Κάνα καλό Live Wallpaper υπάρχει;
  31. Μπορώ να βρω ποια εφαρμογή μου τρώει την μπαταρία;
  32. Τι Launcher να βάλω
  33. Πώς μπορώ να ακούω ράδιο μέσω internet;
  34. Από ελληνικές εφαρμογές πώς τα πάμε;
  35. Πώς κάνω αναβάθμιση του Samsung Galaxy S σε Android 2.2 Froyo;
  36. Οδηγός root για htc wildifire σε Android 2.1
  37. ZTE Blade: ξεκλειδώνουμε τα 512MB μνήμης RAM
Τελευταία ανανέωση: 
29/12/2010    

Θα υπάρχει συχνή ανανέωση με ερωτήσεις στις οποίες βέβαια μπορώ να δώσω απάντηση!