Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Music PlayerPro

unnamed

Μεγάλος παίχτης!

O αρχικός Media player που έχει το Android είναι οκ αλλά η αλήθεια είναι ότι ούτε αυτός ούτε οι περισσότεροι από αυτούς που κυκλοφορούν στο Market με κάλυψαν για ένα πολύ απλό λόγο. Θέλω τα πράγματα να μην είναι περίπλοκα με άλμπουμ, καλλιτέχνες κτλ γιατί εγώ έχω μάθει στο PC να διαλέγω έναν φάκελο που έχω ρίξει μέσα τα αγαπημένα μου τραγούδια και να παίζουν, θέλω να έχω φακέλους με συλλογές (Rock, Pop, Tσάμικα) και να επιλέγω τον φάκελο που θέλω για να ακούσω ανάλογα με τις ορέξεις μου.

Tο Music PlayerPro, που είναι δυστυχώς επί πληρωμή εφαρμογή και δεν θα την βρείτε “χύμα” στο Market, είναι ο μόνος Player που βρήκα να δίνει αυτή τη δυνατότητα. Πέρα από αυτό είναι αρκετά εύχρηστος με αξιοσημείωτη τη δυνατότητα να κατεβάσεις album/artis art.